Zarządzanie zleceniami dla Serwisantów jest możliwe z poziomu użytkownika, który ma dostęp do dodawania nowych zamówień.

Wpisz adres, dane Klienta, oraz określ rodzaj usługi, sposób płatności i pozostałe szczegóły (poniższy ekran zawiera przykładowe typy usług, istnieje możliwość określenia swoich typów usług).

Przypisz zlecenie do wybranego Serwisanta

Następnie wyśli do wybranego Serwisanta

Serwisant otrzyma powiadomienie na swój telefon z nowym zleceniem do umówienia.

Serwisant na liście swoich zleceń widzi te, które są do umówienia, po kontakcie z Klientem wpisuje w kalendarz termin realizacji zgłoszenia (istnieje możliwość skonfigurowania, aplikacji w taki sposób, aby to osoba zlecająca umówiła termin z Klientem i wpisała go w kalendarz serwisanta).

Po wizycie u Klienta, Serwisant może oznaczyć zlecenie jako częściowo zrealizowane (wówczas może umówić ponowny termin) lub oznaczyć zlecenie jako zakończone.

Jeśli zlecenie jest oznaczone jako zakończone, Serwisant powinien dodać notatki oraz załączyć zdjęcie protokłu realizacji zlecenia.

Po zakończeniu zlecenia, osoba zlecająca widzi go na liście zleceń zrealizowanych i może zobaczyć jego szczegóły oraz pobrać wcześniej załączone zdjęcia protokołów lub realizacji zlecenia.

Osoba zlecająca, ma możliwość zobaczenia kalendarzy wszystkich Serwisantów oraz statusów realizacji przez nich zleceń.

Serwisant może przeglądać swój kalendarz i na jego podstawie planować swoje codzienne zadania.

Serwisant może pobrać raport z realizacji swoich zleceń, osoba zlecająca natomiast może pobrać raporty ze zleceń wszystkich Serwisantów.